Puh.

Dagen började med att man trött som ett as tog sej upp och i jobbarkläderna. Väl på jobbet gjorde man pappersatbetet som inte var gjort sen i torsdags och sen skulle man ut och starta jobb-bilen. Jo, tjena! De var ju självklart så kallt ute att en av mina älskade naglar gick av. Så ja blev lite sur (och vill bara hem och fila till allihopa så att de ser normalt ut..) och så. Hade ju gjort dom fina igår och så.. Men men. Sen när ja ha skrapat rutor på den brummande bilen och ska åka iväg, då är det så att ena blinkersen lyser hela tiden. Så nu håller pappa och farbror på att fixa bilen, så vi får se om ja tvingas åka iväg med dom sen endå.. Har ingen lust nu. Kallt ute och jag längtar till sängen. De jag ville göra ikväll blev inte heller, så yey^^ Får se om man träffar en vän eller om man helt enkelt dör i soffan.. Måste oxå försöka en gång till på hästmojset. Tror även att jag har en stor panik för skolan. Hur kul skulle de inte vara om man var klar nu och gjorde nå annat? Känns som om ja skulle bara vilja sova i två veckor nu, istället för att vara seriös i en skola som endå inte gör mej smart eller kommer göra så att jag kan fortsätta att bli de ja vill ( vad nu de kan tänkas vara).

Aja. Mycke text och liten hjärna.
Känner att man antingen behöver en kram eller någon som typ skakar liv i en igen!?
Eller kanske först de sistnämda och sen de förstnämda :)

Aja, snart lunch och sååååå!
Booooooooooooooooooring


Bjuder på lite bilder på allt möjligt en stund.

Enjoy!

 

Sexy_Love.jpg sexy love image by squires239
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0