Smile.

Sitter här och ler :)
Har hästens skelett och exteriör framför mej och det är som ett kaos i mitt huvud av de xD Därför bröt jag min s.k. diet och har ätit 5 bullar ikv.. Tjock? Hmm, ja!!
Har varit ute och gått med Dascha när jag kom hem från skolan oxå! O samtidigt pratade jag med Therese, saknar henne en massa! Vi hade ju våra obligatoriska onsdagar förut hemma hos mej med Grey´s Anatomy! O nu kunde vi liksom inte ses denna onsdag? Cheeses lix!
Haha, men nästa helg ska vi ses o ta igen dom här veckorna :p Åker ju inte hem i helgen därför att ja känner för att lata mej i soffan och försöka plugga i kampen om att försöka ligga steget före.^^

Känner mej även lite nöjd med mina skills av att få till Twilight-filmen :) Har sett den idag och den är sååå bra! Kärlek liks! Så nu är man lite sugen på att gå och kolla på New Moon imorn! Men de får nog vänta endå.. Känner inte för o gå själv o sitta o skrika av skräck där ;o haha! Men altså, grymt bra film med grymma skådespelare!

I löv, I löv, I löv, I löv






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0