.

Har typ betalat räkningar nu för heeeeeeela världen xD
Sitter på jobbet som vanligt, på den gamla datorn där det extra tabgentbordet är jobbigt att skriva på.. känns som om man får kramp i händerna o som om att naglarna ska gå av.. Aja, min "arbetsgivare" kommer tillbaka om ca 30 min och då jävlar får ja sätta igång o jobba lix :D tills dess sitter ja o irriterar mej på högen med papper som växer o som jag vill slänga, men inte får.. haha :p Nu grymtar min söta hund oxå, haha xD kanske kommer upp en bild på honom snart oxå, hmm^^ ;)


Utgång i helgen iaf! Vart är inte alls bestämt, så de får visa sej senare, eller SNART ;)
Bjuder min kära vän Jenny Mikaelsson på en bild som är såååå henne! ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0