.

Dagen har jävlats med mej totalt efter att jag skrev förra inlägget. Men endå är man glad och funderar på boken man läser, på vad mina vänner gör och hur onyttig man skulle vara om man  åt en kaka till?

Den enda av dessa saker som jag helt vet, är det om kakan. Och det skulle verkligen vara jätteonyttigt!

Även att igår var de LillLördag och imorn är det Fredagsmys! Det jag inte kommit på är vad som händer i helgen.. =/ Vet inte riktigt om ja orkar att åka upp till stan imorn o gå ut där. Skulle kännas lite konstigt, eftersom jag inte träffat folket på 6 månader :p Men de kommer nog framöver ;D
Lördag går man nog ut på mittis endå, men Jennie och hennes vänner :p är som vanligt en korkad svans, men tror dom gillar mina konstiga infall xD haha! Stackars dom på slutet av kvällen iaf, men får hoppas att Jennie kommer imorn och hjälper mej med klänning! Tror jag vill ha mina svarta stövlar iaf.. Hmm :p


Här nedan kommer en bild på min älskade hund i krage och en bild från resan till Stockholm :)
Hade tänkt lägga ut flera, speciellt från vårt fina hotellrum.. Men internet är på retningshumör ikv, så blir en annan dag!
Den som väntar på någor gott.. ;)
Enjoy!




Ni får snurra era ansikten för att den ska komma åt rätt håll ;)





Lite för lång lugg och så, men annars ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0