Älskade påsk <3


igår for mamma och pappa + morbror till fjällen och lämnade mej här. Jobbade på på dagen och tänkte hjälpa farmor och så (körde fast med bilen i snön, men duktiga jag fixar allt själv!) men hon hade inte fixat grejset så jag kunde slänga de, men då märkte hon iaf att jag bryr mej :p
Myste med hundarna en snabbis innan dom fick damp och skällde på mej ist :p

Vid 5-tiden hade jag suttit en timme och funderat på om man skulle fixa mat eller ej. och vipps kommer det in ett "norsk"-samtal som bjuder mej på tacos hos Linda :) hade en riktigt skoj kväll! Fick se en massa gamla bilder, kolla i gamla skolkataloger (kände igen en del xD) och riktigt god tacos :D

Idag (om minde än 2 h..) ska ja va uppe hos bror och käka utelunch! Som de ser ut nu så är vädret på våran sida och det känns great! 13 pers skulle de vara där uppe, så de känns lite nervigt, men ja de löser sej nog! Kan mysa med barnen kanske!? ;p
Efter de blir de hem och fixa sej iordning för kvällen! Ska lyckas med hår och sminkning innan klänningen och klackarna ska på och sen en välkomnande grogg ;) Tog sista infektions-peniciilin-pillret imorse så de finns risk att jag är lättpåverkad.. Vadå, jag? ;) haha xD
Tror detta kommer bli en toppenhelg!
Den avslutas imorn hos min älskade Tk med middag och förhoppningsvis en massa skvaller med flickorna ;) Jag för min del hoppas att jag är någorlunda fräsch så att jag kan sitta upp och äta av Tk´s underbara mat :D

Nu ska jag försöka packa för min `fjällen`-resa och göra en gång in i mitt "städade" rum, så att jag ej ramlar inatt då jag kommer hem!
Puss på er och jag hoppas vi ses på mittis!!

-----------> <3 <-----------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0