Döda råttor är en plåga för mitt psyke!



Paus i mitt älskade Greys Anatomy!

Dagen har varit älskad. Ingen sol (och det är mycket bra enligt en söt), men en massa skoter (fick soppatorsk på vägen hem pga att skoter ej suger som den ska.. ;p) och grillning och skidåkning har det blivir idag!
Nu har jag ätit en massa tjockt igen och känner mej tjock. Suck. Familjen gick ner till några på ett glas vin och en whiskey och jag stannade här och dör på att höra råttor dö då dom fastnar i råttfällorna i skåpet..

Försöker plugga häst (maskar och dess ursnuskiga väg genom dom oskyldiga hästarnas kroppar) och försökte mej även på att se förra veckans vampis, men misslyckades..

Aja, imorn kommer bror upp med hans familj och Ronja ville sova med mej, så de blir mys att få sovsällskap! Puss på de :D Ska även försöka att spela Plump då, saknat de som satan!




P.s. Bilden är sen i vintras. Nu är mitt ansikte rött även fast solen ej har varit ens 90% närvarande.. D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0