Högskoleprov..


Igår la jag med halv 10 (tidigt för en fredagkväll) och klev upp halv 7 imorse (tidigt för en lördagmorgon). Anledningen; Det helt underbara (NOT!) högskoleprovet.. Hur de gick, vet vi om 4 veckor och just nu är det ämnet slutpratat. ooooops xD
Efter en hel dag på campus med raster, 5 prov och en hel del skratt med min söta Ida så var vi på väg därifrån! Blev bjuden på middag av moster och sen har vi varit hos mej och sett tjejfilm! (Djävulen bär prada) Arvid kom oxå och han ääääääälskade min mammas negerbollar/chokladbollar/brunabollar :)

Nu är det typ kväll och jag ska krypa ner i sängen som skriker mitt namn och som jag har förtjänat något grymt!
Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Ida Ring

Haha, det är bra att du är så internationell och skriver vad vi åt på fleera olika språk ;P

2010-04-11 @ 11:09:32
URL: http://iidaring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0