KÄRLEK

Har haft några fina dagar med mina flickor här i stan! <3
Men samtidigt känner jag paniken (idag kom den) för att man inte vet hur det ska bli i framtiden, kommer vi att ses igen eller är dom här 50 dagarna (imorn!) dom sista vi har tillsammans? Jag gillar mina flickor och dom är en stor puzzelbit i mitt liv...
Sen allt plugg på slutet. Jag som trodde de skulle bli lätt. Kyss mej*

Fick iallafall studentkläderna man hade köpt igår och självklart har dom skickat fel storlek.. Skjut dom! Ja ha ingen bebisrumpa... Men imorn blir det nog iallafall utgång och det gillas en massa :) Om ja nu kan peppa igång mej själv lix!

Nu ska de pluggas och sluta äta kakor!



Även en tanke till mina flickor hemma! <3


Kommentarer
Postat av: therese

<3

2010-04-13 @ 17:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0