Off.

Har varit lite off. Haft ett par dåliga dagar, men förhoppningsvis vänder det nu! Har hunnit med skolan och ett prov idag med. Förhoppningsvis går detta prov bättre! Utgång till helgen och jag försöker peppa! Imorn far 10 st av klassen till Sundsvall efter Eng B nationella. Vi ska åka på någon clinic och sen umgås innan vi går på birsta på fredag :) Sen hem och mysa innan utgång på mittis på lördag :)
Puss på det!

Idag har jag även hunnit med 2 middagar och jag kan erkänna att mosters middag var mycket godare än min :D Sen har jag även kollat lite i engelska grejset och skrivit en innehållsförteckning (som jag tydligen redan gjort innan..) till Pa. Har skickat det till skolan, så imorn ska ja försöka börja jobba med de..!

Aja, nu blir de plugg!
Puss på er och ta hand om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0