Ytterligare en dag i fjällen



Imorse hoppade jag upp ur sängen strax efter 8 för att jag skulle kolla råttfällorna! Tjii fick jag då mina päron redan var uppe och hade plockat ut en död råtta ( den hade blodat ner hela fällan, usch! ) Efter de blev de tacos till frukost och läsa lite Johnny Cash innan jag hjälpte pappa med lite jobb!
Råkade kolla mej i spegeln och såg ett rött ärr. Sen kom 1000tals idiotiska tankar upp i min hjärna och jag blev butter. Tog skidorna och åkte en sväng, pappa hängde med som sällskap och jag åkte och han gick i ungefär 1½ timme! Tog riktigt bra och det negativa i mitt humör försvann rätt så bra!
Efter det blev de en massa kortspel ute och sen en dusch innan otroligt god kasslergryta! Mätt som ett `jag vet inte vad`och hoppas på mer kortspel snart!
Senare ikväll kommer bror + familj och troligen kommer barnen att hoppa i säng på en gång då!

Medans dom "vuxna" kollar på nyheter ska ja läsa några meningar i Johnny Cash igen! Tjiiiing ;)




Bild från Ansättsån (sommar)

Kommentarer
Postat av: Juliusanne

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-03-02 @ 09:44:08
URL: http://juliusanne.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0