Mycket snack!



Har precis tagit lunch, bättre tid idag är igår! Var vrålhungrig och det blev pannkaka från Mami idag! :) Sov hemma inatt bara för att mamma ville det liksom!

Färgade håret igen med Jennie igår och det blev tokbra! Rockigt och höstigt! Peeeerfeeeect! Undra om mittis verkligen är redo? haha...

Fredag idag kan man oxå kalla dagen! Ska hem och äta tacos hos Mami (hon vill verkligen att jag äter hemma och jag tackar och tar emot, slipper laga mat själv då juh!) och sen ska jag åka till lägenheten packa in lite grejer och sen ut och gå med Anna :) Hoppas de slutar regna bara..

Det är ju liksom verkligen höst när det bara regnar heeeeela tiden! Men de e ju lite skönt de oxå, kan ligga inne och kolla på något mysigt på tv eller datorn och tända ljus och mysa ner sej i soffan. Självklart med nallen i knät eftersom pojkvännen inte existerar!

Ja, imorn ska jag iallafall jobb ett par timmar, sen handla en massa röda sjödjur för kvällens kräftätning med flickor :) Vi ska äta dricka en massa vin och mysa! För att sedan dra på sej klackarna och dansa rumpan av sej! Yeah!

Aja, nu ska jag springa på toa och kanske busa lite med Rocco! Han är förövrigt mitt sällskap på kontoret idag, riktigt mysig!
Men han tar stor plats i knät när han ska sitta där. Känner mej typ som en platt pannkaka och han är toksöt! Han saknar din "pappa" jättemycket när han är ute i verkstan..

Och ja ida, jag springer i framtiden!
Nej, självklart ska de stå träslag 2009! Haha..

Men ni ska vi skutta runt lite!! pussis :D


Kommentarer
Postat av: Ida Ring

Nu blev jag nästan lite besviken, jag trodde en sekund att jag kände nån från framtiden.. :P

2010-08-27 @ 17:04:57
URL: http://iidaring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0