Nonstop Fredag


Har haft en fullspäckad fredag!

Morgonen startade hos söta Sanna och vi åt frukost som vanligt och sen packade jag in mina grejer i bilen och vi for upp på skolan för att vara lärarassistenter för sista dagen den här sommaren!

Vid lunchtid slutade vi efter att ha haft lek, bus, städning, meditation m.m. som avslutning med "barnen" och efter de började min resa hemåt!
Drygt en timme senare var jag hemma, slängde i mej en våffla och tog Jeepen till Ånge med mamma. Väl där kollade vi in på färghandeln och jag fick se en del utmaningar! Sen kollade vi lägenhet och skrev kontrakt, efter de handlade vi en massa och sen vårdcentralen där hon "typ" sa att jag fått en allergisk chock eller liknande. Verkade inte vara riktigt säker.. Men fick en salva som jag ska smörja på en gång om dagen + att jag köpte något som ska motverka kliningar!

Middagen bestog av Shish-mat och jag åt en rulle med massa grejs i, mums var det! Halva finns kvar som frukost till imorn, mumsiii! Packade upp, läste lite och funderade en del på flytten! Men huvudet vill inte fatt att jag behöver grejer, så jag tar de imorn..

Kvällen har spenderats på Skogsvallen i Östavall och där har jag sålt hamburgare och träffat folk i 4 timmar! Helt slut nu, men kanske ska träffa Tessan en stund ändå :) Får se när kvinnan tar sej "söderut", haha!

Natten ska förhoppningsvis sovas utan mardrömmar eller konstiga drömmar och vakna utvilad med tusen ideer! Puss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du flytta :)?

2010-08-07 @ 11:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0