Day 09 – Your beliefs

Vad jag tror på.

Jag tror på total känsla, total lycka och total frihet.

Hur jag ska vidareutveckla detta är en total gåta. Och just idag är allt totalt. Jag tror på det som ät totalt, för egentligen vad är högre än totalt? Det totalt är liksom toppen på högsta berget, dit vi vill nå. Pengar kan kanske hjälpa en bit på vägen, vissa gånger en bra bit. Men du kan aldrig komma upp till det totala utan att ha en bra känsla. Både på dej själv och på andra. Du måste kunna känna lycka och kunna leva i nuet samtidigt som du ska kunna se framåt och sikta högre. Du måste kunna bli nöjd när du nått toppen, känna en tillfredställelse. Sen att samtidigt som allt det, ska du kunna känna frihet. Du ska kunna känna att du är fri, att du har alla möjligheter, samtidigt som du gör allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0