Day 11 – Your siblings

Andra delen av familjen ska redovisas nu. Jag har 2 bröder. Jag presenterar dom en i taget och kortelikort!

Fredrik 32 år.
13 år äldre
.
Sambo med Jennie, har 2 barn, Hampus och Ronja. Har många hundar och älskar att jaga. Bor i Östavall, eller rättaresagt utanför!
Inte alltid sams, eller inte ofta alls egentligen.





Stefan, 30 år.
11 år äldre
.
Sambo med Madde, har 2 barn, Simon och Jack. Fixar och donar och umgås med familj eller vänner. Bor i Östavall, typ mitt i på en kulle.
Sams som jämt, inte bråkat vad jag vet.




Och sen vi alla tre på min student! :D



(inte alls på humör för att skriva alls idag, därför blev det kort och ja, kort!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0