Day 13 – This week

Passar ju perfekt att den kom idag då det är veckans första dag, wihoo!

Måndag: Jobb 10-18 och städning av lägenheten. Eventuellt en promenad och sen en massa bra tv innan sovning
Tisdag: Jobb 7-16, sen är jag oplanerad
Onsdag: Jobb 10-18, sen är jag oplanerad
Torsdag: Jobb 7-16, sen är jag oplanerad
Håll i er, nu händer det grejer!
Fredag: Jobb 7-obestämd tid. Hem och fixa sej för julbord med färghandeln! :D
Lördag: Ledig! Är förhoppningsvis inte klen, åker vidare med Åkeri till Storhogna och har superduperskoj och badar och äter 5-rätters!
Söndag: Hem från storhogna, håller eventuellt i huvudet och undrar varför jag drack dagen innan.

Yeah, min underhållande vecka ;)


p.s. Julkalendern ska ses varje dag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

jaru, det verkade aningen omöjligt! men nästa vecka slutar jag som senast 19:00 alla dagar utom söndag!:)

2010-12-06 @ 19:56:44
URL: http://jjeennnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0