Day 14 – What you wore today

Ännu en dag med vad jag har på mej. Ska de verkligen vara skoj? :o

Aja, jag har på mej ett par ljusa jeans med slitningar och hål över knä och smalben. Låter fult, men det är det inte! Blommiga strumor (inte genomtänkt), lila linne med en "killtröja" i tjejmodell över. Alltså typ gråstickad med rutor fram som går i grått, vitt och lila. Till det har jag min älskade lila klocka! Sminket är på också och håret är uppsatt i sidecut (om man får säga så) och luggen är halvt uppsatt. Speciellt och roligt.

Så fort gubbarna har snackat klart med varandra och lämnat fikarummet, så ska jag dammsuga och skura! yey^^

Puss Puss och nyp i stjärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0