Day 19 – Something you regret

Vilken jävla fråga!

Självklart ångrar man olika små saker, men samtidigt så känner jag att det inte är någon mening med att ångra saker, det är ändå redan gjort.

Men det jag vet att jag ångrar mej för och som jag vet att jag alltid ångrar mej för är när jag äter onyttiga saker bara för att jag har det i lägenheten, helt utan mening. Jag är inte ens sugen på det och det håller inte på att bli gammalt. Men det är som om att det ligger där i lägenheten och skriker mitt namn. Tillslut ger jag upp och äter upp skiten. Det ångrar jag! För när det händer, så tycker jag inte ens att det är gott.

Där har ni den hemska sanningen rakt upp i ansiktet ;)

JUST NU SAKNAR JAG:











M.M.

Kommentarer
Postat av: T

haha! inte okej malin, inte okej!! :P

2010-12-17 @ 19:56:58
Postat av: bajsa

Haha, fan vad ful jag är på den bilden! Kommer hem tills imorgon om vi ska träffas och äta onyttiga saker (även fast man inte är sugen på de eller att de blir gammalt ;)). Puss!

2010-12-21 @ 09:10:12
Postat av: Riing

Jag saknar dig också Malin!! <3

2010-12-21 @ 15:53:40
URL: http://iidaring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0