Day 20 – This month

December.

En månad fylld av snö, kyla, klagomål av alla dårar som tror att dom kan påverka vädret om dom klagar på det. Cheeses.
Jag har varit en bit nere, vissa saker som skulle ha blivit bra har tagit slut, jag har kommit på att jag inte har någon aning om nästa år. Jag har fått julångesten, den kommer bitvis och knockar totalt. Jag har haft 1 crappy helg denna månad.

Men sen allt bra!!
Jag har underbara vänner som gör mej överlycklig! Jag har en fin familj som gör mej glad :) Jag har promenerat, diskuterat, fiskat, färgat hår, ätit enormt mycket. Och allt med fina vänner!

Men jag längtar till sommarn. Förlåt älskade december, men lite kylig är du allt!

p.s.
Jag behövde denna dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0