Happyface :)

Oh!
Jag känner mej glad! Jag känner mej förväntansfull! 2 dagar av pest ersätts av 2 dagar med fest! Ahii, vad kul! Eller jag ska ha kul iallafall, jag struntar i allt annat. Dom här dagarna kommer bli BRA! Klockan 11 slutar jag idag, ska hem en snabbis och sen till Jennie för hon är snäll och fixar mitt hår! Efter de ska jag hem till Ånge, fixa smink och mamma ska hjälpa mej med klänningen! Sen buss till Ljunga :) Julbord på Hussborg med Fh kl 18. Mums med lax! :)

Ha en fin helg!
Åter på söndag :)

P.s. Angående fortsättningen på mina 30dagar, så kommer det efter helgen. Har lite problem med nästa grej att svara på, har noll svar och funderar så det knakar. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0