Fredagsmys! :)

Idag är det fredag, dagen innan man ska få helg och vara en massa ledig! Men inte de inte, har stalljour på skolans stall och är verkligen såååå pepp. NOT! Ska kliva upp 6 imorn för att kunna vara i Brunflo 7.. Förkylningen tätnar, men jag har iallafall snackat i tele och haft fredagsmys (genom telefonen) med Therese :D Hur skönt som helst att få snacka med henne igen, var ett tag sen nu :p (mycket pga att jag är en virrpanna..) Men puss på henne!

Åkte till stallet idag vid 2-tiden och efter en massa pysslande och grejande i stallet så fick vi se sötSanna rida program! Jag tyckte de såg jättebra ut och ja kände mej som en stolt mamma :o (a) Efter så fixade vi hästarna igen och sen blev de hemfärd. Väl hemma så tog jag en snabbdusch (7min) och sen kollade jag 3dje avsnitter av Wampire Dairies igen :D Beroende? Hmm, ja :)

Aja, klockan är tio, så jag borde nog dra mej till sängen för att få sömn innan ja ska upp! Tänk på mej imorn när ni ligger och drar er i sängen och jag är ute och sliter i svinkalla kylan ;) Puss<3




Min grymma vän Therese:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0