Höjden av trötthet.



Den här katten fick första pris i trötthet. Näst efter kommer nog jag. Sitter här nu och ska försöka att skriva ytterligare några rader på arbetet och försöka att inte riva av mej håret!
Slutade kl 12 idag och de känns grymt skönt! Åker hemifrån vid kl 2 imorn oxå, så man är drygt ett dygn ledig innan man ska göra något igen! Stallet då och ska kolla på när mina vänner rider dressyrprogram :) Sen hem och ladda för stalljour hela helgen.. Känns tufft att inte få sova på en lördag och en söndag, men men :p
Efter att jag slutade idag så har jag varit ute och gått med vovven och njutit av solen :) Satt mej även i solen en stund, men det var så kallt ute så jag gick in igen efter ca en kvart!

Kan vi första att de snart är 100-dagars?
106 dagar kvar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0