Lördagsmys :)

Har haft en fin dag på stan med shopping och bra sällskap :) Handlade väskor o en massa smågrejer :p en tjöja och en speciell bok blev de oxå! Älskar att shoppa och ändå hade jag inte "shoppingfeelingen" i mej idag :p Sen blev de filmmys hos Marielle o de va oxå kul! :) Jag, Ida, Marre o Sundberg kollade på Alvin och gänget 2 och Sommar med Göran! Haha, och sen blev de en del bussnack med ;)
 Så hela dagen har flytit på och nu säger mina öron ifrån.. Gör int så inihelvete.. Kan typ inte göra ngt alls med munnen... Sen när man sväljer så känns de som om att halsen ska gå av o huvudet lossna..
Ska trycka i mej lite honung och ta en ipren eller något..

Puss på er och tack sötnosar för en fin dag :D




Saknar min sötnos ibland..

Hoppas han har de bra!

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0