Make a move!


Har precis kommit från skolan! Skillnad attsluta kl 2 istället för halv 6 :p Så nu sitter ja och är hungrig och funderar på att göra en tidig middag innan man ska iväg till Torvalla och plugga häst med Jenny :) Och jo, vi ska verkligen plugga! Inga latheter eller fjollheter... PLUGG! ;o



Jag i förra veckan :)
Till det hade jag en kort svart söt kjol, svarta legging och klackskor!



Luggen är på villovägar!
Men denna klädsel hade jag på utgång på lördagen :)



Mina älskade lila skor!
Lite extra repor på dom efter helgen, men ser de som extra krydda :)



Mina naglar, som är något mer glänsande och snyggare i verkligenheten
och sen fina väskan som nu även kan kallas den trasiga väskan :p



Min fina plats som jag tillbringade hela min bakissöndag på!
Ser kanske hårt ut, men otroligt skönt och helt utan krav :)



Sist, en bild på mej från idag!


Puss på er och hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: emelie

vilken fin klänning!!

2010-02-02 @ 16:30:09
URL: http://emelielind.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0