Tisdagsmys :)

Tja!
Idag har jag klarat av skolan och sen även skrivit engelskagrejen när jag kom hem! Inte för att ja vet om det är som hon vill eller ej :o Sen så kom de kaffesugna pojkar som stannade ett tag och de va skoj, även fast jag kopplade bort när det blev snack om skotrar och crossar osv.. Fick tipe på en grym låt iaf, eller ska man kalla de 25 st?
Efter de läste ja häst och kollade på massa Ncis! Lite skrämmande de där med bloggen och att han tänkte döda henne.. Men men, jag löser ju iallafall inge mord här!
Nu gör de ont i armarna.. Måste sitta på min pilatesboll och den är lägre än stolen som gick sönder :p Den rasade samman i 4-5 bitar och ligger nu på verandan.. :o Funderar på att fusk sätta ihop den, så att ingen beskyller på mej? :o
Aja, puss puss!
Idag är det bara 2 dagar kvar till vemdalen och imorn är det 1!!! WIHOOOO!


http://www.youtube.com/watch?v=sp2CMK6Dh2c&translated=1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0