Uppdatering v.4

Okey, här kommer uppdateringen.

Lördag; Åkte till Anna P där vi drack lite o så! Och allt rullade på tills vi skulle ta lite minty o päronmojs :p Därefter e minnet lite sämre ;o Kom iallafall iväg och jag har hört av alla att jag var en glad flicka! Minnet e tillbaka på slutet och jag dansade väldigt vingligt med en god vän från Östavall! Sen så e min jacka borta och sen gick de utför. För att inte gå in så långt på hela händelsen. Kom hem i första skjutsen och jag är inte hatad av så många av vad ja vet än så länge! Men skitsnack kan ni stoppa upp i rumpen..! ;p
Bild kommer nog senare.. ;o

Söndag; Vaknade och mådde okey. Sen kom baksmällan och jag trivdes på golvet på mitt täcke och åt chips o dipp. Vid 7-8 tiden kunde ja äta lite paprika och morötter oxå och sen kom aptiten tillbaka! Gick och la mej vid 12 efter att ha sett reprisen på Andra Avenyn med mamma :)

Måndag (Idag); Vaknade imorse innan mamma kom hem och gick ner och höll henne sällskap innan hon skulle tillbaka på jobb. Meningen var ju att även jag skulle jobba oxå, men eftersom de va dåligt väder så åkte jag tidigare så att jag inte skulle komma för sent! Men läraren var sjuk och alla utom jag fick reda på de.. Facebook är min vän, annars hade jag nog varit (ännu mera) arg om ja hade åkt dit. Kvällen efter de har varvats med plugg och en massa serier på tv! Godis har oxå ramlat ner och x antal kakor.. Gott, men onyttigt!
Funderar på att krypa i säng eftersom sockret stiger mej åt huvudet och de börjar snurra.. Plus att de va ett grymt läskigt avsnitt idag på CSI! ;o

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0