.

Sitter på jobbet och fryser som ett as. Min plan om att ta en promenad till jobbet imorse grusades hårt då det är -31 grader ute. Suck på det.. Natten har man genomlidit med konstiga drömmar och ett öra som man inte kunde sova på (pga att jag råkade sticka in ett stort örhänge i ett alldeles för litet hål) och som man heller inte brukar sova på. Men just i natt skulle kroppen sova på den och ja, de gjorde ont ;o

Mitt projektarbete har kommit en bit på väg, men det jag har märkt är att jag antagligen har en massa för lite "fakta".. Så antagligen måste ja fylla ut eller liknande för att det hela ska fungera. Fuck it lix!

Min status på fb igår fick även en massa uppmärksamhet. Så här i efterhand kan ja ju förstå varför. Låter ju en massa snuskig! ;o Men inte de som vad meningen! Lovar :)

När man kikar runt på olika sidor och bilder och grejer så kan man ju hitta en del underligt. Hittade nyss en bild som troligen kommer ge mej mardrömmar framöver.. Sökte på "sexy bitch" och det var då ca bild nummer 3..

Nu hoppas jag snart att dom kommer inspringandes och ger mej något jobb! Fryser för mycket för att sitta still ;D Puss Puss





Och här kom en bild till min älskade vän Therese Karlsson!

(
och eftersom bilden är förstor för bloggen så kommer här en länk http://images2.fanpop.com/images/photos/5000000/Sexy-Bitch-twilight-series-5003693-1280-720.jpg )

 


Kommentarer
Postat av: therese

även att jag tyckte de va hans hår innan jag såg vad du skrivit! :D love ya! <3

2010-01-08 @ 19:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0