Happyface II

Sitter här och ja, hoppas på att de e ngt bra på tv när jag kollar senare! Fortfarande hög på klänning och skor! Och sen när de kom två sööööta småååå hundar inspringades så blev han desto gladare :) Supersöta! Nån terrierras och hur söta som helst! Johan var oxå med och vi fikade o snackade! Skönt o ha sällskap :D Fick en kram innan han drog igen efter sin snabbvisit, men de e fint de!

Så ikv blir de att krama nallen igen och förhoppningsvis inte drömma ngn mardröm om champinjoner.. ;o


     

Söta gubbar jag hittade även :p Antar att jag var den tjocka lilla lila xD HAHA!
Iii, vill ha en hund nu :) Men de får vänta tills jag har ett "fast" hem och så.. Sen jävlar :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0