Onsdagsmys!

Klarat av ännu en dag galant! Morgonen började med en (förbannad) religionlektion och fortsatte sen med en grymt jobbig idrottslektion.. Men fan va kul de va :) Sen lunch och efter de så fick man "åka hem" om man var klar. Eller man ska jobba på projektarbete. Vilket jag gjorde i helgen, så de räcker för stunden :)
Så nu ska jag fixa med mina naglar och ta bort det dumma lacket som för närvarande lite halft sitter där och sen ska man väll även koka makaroner o så till middag! Ikväll får vi se vad som händer :) Kanske blir en sväng till Marre eller så blir de soffa till sent på natten, så att man kan sova!
Inatt så somnade jag iallafall till slut, men vaknade vid 4-tiden och var rädd.. Men somnade tydligen om och vaknade då klockan ringde. Kommer inte ihåg någon dröm, men förbannade klockan.

Kanske borde kolla upp lite om "arbetsrelaterade skador" då jag ändå har tid.. ;o Men soffan är desto mer lockande som alltid. Och typ facebook. Även fast det typ har börjat dött och sidan är dum, så är jag inne där hela tiden då datorn är igång. Beroende!?

Puss puss :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0