Happyface! :)


Som ni kanske märker har sidan fått ett nytt utseende och söta citat! Allt av söta Sanna :D Tyckte det blev jättebra och är toknöjd! Vem älskar inte lite nytt? ;)

Appropå nytt.. Tog ledigt igår och åkte till Östersund. Hann att vara på lillänge, öb 2 gånger och gå på mittpunkten innan vi var tvungen att skynda vidare :p Hann med att köpa smycken, nagellack, kläder och 4 par skor! Älskar verkligen skor (a)
Efter det drog vi vidare till Lit och hälsade på Marita! Satan vad snyggt hon har fått det i huset och det var riktigt trevligt att hälsa på :) Kändes lite konstigt bitvis, men ja.. Sen vidare till Jennie och snusade sööööötbebis! Världens sötaste och han skrek inte ens när det var min tur att mysa lite! Helt underbar liten pojke som heter Melwin :D
Efter det åkte vi vidare, åt en pizza på sibylla (jättegod) i Brunflo och sen blev det bilbingo i Vitgården! Inte jättekul egentligen.. Men var 1 nummer ifrån 9000 kronor och 2 nummer ifrån 16000 kronor, så det var iallafall jäkligt spännande 2 gången! :p Men vettefan om det blir nå mer bilbingo nu på ett tag...


När jag tog mej upp i morse när klockan ringde 06.15 ville jag typ dö.. Enormt trött, men tog mej upp, blev lite piggare av kallvatten och nu har jag ätit pizza till frukost och jag tror att jag blev mer pigg av det :p Jobbar idag då, och kvällen kan bli spännande eller helt enkelt inte spännande! Haha xD

Om lördagen kan jag säga att det var grymt skoj och att vin gör en otroligt glad! :) Att benen ser ut som prickigkorvar av alla bett vill jag knappt kommentera.. Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0