P!nk, Takida, Good Charlotte, alkohol och Ida Ring :D


Visst låter det underbart? ;)

Det var det! Minus var Fränsta Festivalen (om de verkligen ska få kallas festival kan vi nog tveka enormt till..) men annars har jag haft skoj!

Allt började med att vi på torsdagkväll började våran tur till Göteborg. Kom ner vid 4 på morgonen och sov på "Hotell Johansson" som helt enkelt är min röda golf. Inte världens skönaste och ändå sov jag nog bäst :p Gjorde Gbg på dagen och handlade lite som troligen kommer användas på yran! Rean gjorde oss blinda och efter de blev de en "inte så god"-kebabrulle innan vi tog plats på Ullevi! Vi satt där i två timmar innan det hela började och när Good Charlotte kom in höll jag på att bli ihjälslagen av  Lilla Ida  som satt bredvid mej hyper som fan, sen var det min tur att slå på henne då Takida kom in. När P!nk kom var båda hesa, MEN FAN VILKEN SHOW HON GJORDE!!!! Helt underbart och man märker att hon verkligen gillar att stå på scen!
Efter köade vi ut och tog bilen hem, en lång resa hem med farligt trötta chaufförer..

Kom till slut hem vid 10-tiden på morgonen och jag och ida sov 3 timmar innan vi gjorde oss klar för en utekväll! Superladdad och med endast vofflor i magen åkte vi ner till Anna P på förfest och drack vin och "fischerman-shots"! De tog ;) Kul hade vi, synd att Fränsta inte var lika kul..
Bilder innan vi åkte ner kommer komma in till slut :)

Igår hade vi SATC-maraton tills jag höll på att dö av trötthet och imorse klev jag upp strax efter 6 och åkte in och jobbade! Ida sover så sött och är en aning avis på henne.. :p

Åter till jobb, finns på mobilen om ni vill, vågar och har lust ;)


Kommentarer
Postat av: grymt coole danne

Tur man inte åkte till fränsta då :P

2010-07-26 @ 09:15:07
URL: http://lirz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0