Snart ;D



Känns som om att det är väldigt nära nu! Endast en vecka (ikväll) tills jag, Ida, Jennie och Fredrik åker till Göteborg för att kolla på P!nk och Takida! Känner mej grymt peppad nu och tror att det kommer bli grymt! Lite jobbigt att åka ner och tillbaka inom 1-1½ dygn, men bror e rastlös och vi ska på fränstafestivalen :D
Lyssnade igenom låtarna igår och jag älskar dom flesta, helt underbara låtar med henne! Texterna har betydelse och man känner med henne. Och att se henne kommer att vara en otrolig upplevelse!
Att få se Takida på en och samma gång känns oxå bra! Jag kommer liksom härifrån, men har ännu inte sett dem live. Sjukt, men sant! Men nu jävlar ;D 80 mil enkel ska vi åka! Ca 10 timmar..


Laddad ;D

Försöker dessutom ordna upp mitt liv, men har fortfarande taggarna utåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0