Happyface ;D



Sitter på jobbet och det jävlas en massa! Varker jag eller min far förstår vad som är meningen med dessa nya papper.. *suck*

Har iallafall tagit en promenad på lunchen, lite kallt ute, men de gick :) Har på mej shorts idag igen, så får skylla mej själv om jag sitter och fryser hela tiden!
Har ringt till skolan och pratat med biträdande rektor, när i helvete ska jag slippa denna skola???? Dom ska iallafall ringa upp mej till veckan, vi får väll se hur det går när dom har lite information oxå.. Dom kunde verkligen ingenting, vad är det för fel på stället? :o
Sen vill inte studentstaden vara min vän heller, så Ida ska hjälpa mej ikväll så att jag oxå kan fixa lite lägenheter :)

Lämnade bort min dator igår och nu har jag fått lånat en liiiten! så söt :) Ska bara få till koden till internet och sen ska jag leka med den ikväll och framkalla lite bilder från studenten har jag tänkt! Råkade även klicka hem lite saker från Cdon idag för en 500ring.. (a)

Har dessutom lyckats skaffa mej en utbildning via förarfokus :) haha xD

Det är även väldigt farligt att åka till Ånge, för då kan man träffa på folk som man inte sett på läääänge! Men men, ett gott skratt fick man sej och man känner att man har gått vidare en hel del sen den tiden! Grettan :D

Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0