Lite kort om studenten och runt om!


Tjo!
Har tagit paus från internet och sagt hej till en mängd dricka istället! Jag och mina fina flickor har tagit studenten och det känns jättabra! Typ det bästa jag varit med om :) Inte lika glad för att nu vet man verkligen att man ska vara vuxen och man kommer sakna många guldsjälar från skolan! <3

Jag och Jennie somnade om ett par gången på studentdan (dagen innan hade vi shoppat en hel del (a)), men tillslut klev vi upp och jag sprang till bussen i mina klackar! Hann precis med den och det bar iväg till våran lärare för champangefrukost :D Jättegott och stämningen var i topp! Sen kyrkan som tråkade ut oss alla och efter de fick man en massa grejer runt halsen (tusen tack alla!) och sen slängde man i sej lite fika innan man hoppade upp på flaket och åkte i 3½ timme! Så jävla kul och jag vill göra om det igen och igen! :D

Efter det blev det seriösmiddag på gamla teatern med kusinerna, moster, sture och mina päron! Jättegod mat! Efter de hem till mej och försöka mej på att inte somna innan flickorna kom! Vi blev en hel hög igen i lilla lägenheten! Men jag gillade de! Så härligt! Sen sprang vi runt lite på österäng och till trappan vid rådhuset :) Sen drog jag och Ida på efterfest xD Kom hem vid halv 5 och klev upp 1½ timme senare för att åka hem på Träslaget :)

Träslaget var jättekul, men jag började må lite dåligt och såg tydligen lite sliten ut :p Men vi gick vidare och fick spela en till match och ja, jag var rädd för bollen men fick iallafall ta emot en boll med låren! Satan va de kändes och jag tror att alla skrattade :p Sen hem!

Hade 1½ timme på mej att bli klar och därför hann jag inte ta min efterlängtade powernap :p Men sminkade mej pigg iallafall och sen blev jag nerskjutsad av Madde till Anna och där åt jag, Anna, Carro och Jessa middag! Grillade och gud så gott det var!
Efter det körde vi ölspel och chockspel. Chockspeler var lite läskigt eftersom jag var den som fick 90% av stötarna.. *suck* Men fan vad jag skrattade :p

Vid 23 gick vi ner och sen dansade man rumpan av sej och hade allmänt kul! Ett litet breakdown hör till kvällen och jag fick även höra "att om jag inte var så arg så skulle man kunna bli kär i mej" Och jag bara; "Nämen". Kan de vara så att jag inte är intresserad? :o HAHA!
Kvällen slutade med att jag och Kristina letade skjuts hur länge som helst och när vi höll på att ge upp så fick vi 2 skjutsar, haha. Åkte hem med Mattias skjuts iallafall och dunsade snappt i säng (helt stelfrusen) och sov till 11 idag :)

Idag har jag mest legat i sängen eller soffan och dött av förkylningen som har hoppat på mej.. Bakisheten känner jag knappt av, men de kan ju bero på att jag ej kommer ihåg hur det känns att inte vara bakis.. :p
Nu ska jag titta på lite film och sen krypa ner för att kliva upp vid 6 imorn och åka och jobba!

Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0