Midsommarplaner någon?


Sitter och försöker komma på vad midsommar ska innebära! Jag och Jenny skämtar om en fjortiiisfylllla då vi springer runt och tror att vi är 15 :p Men något seriösare kanske man ska hitta på? Vi kan ju iallafall tro att vi e så pass gamla som vi är! Haha :)

Fixat spotify på datorn nu och får inte till den "moderna" versionen av msn, så sitter med den gamla så att Tessan inte ens kan skicka bilder till mej.. Galet! Men grymt bra musik har jag iallafall lyckats att hitta! Underbart :D

Huset för mej själv och badade i 2 timmar idag, helt död i kroppen efter det! Hård dag på jobbet och då menar jag inte positivt hård, utan mer hård som i mycket jobb dom sista 2 timmarna innan helg ! :p

Ska snart krypa ner och drömma mej bort! :) Pussis!


Kommentarer
Postat av: Ida Ring

Jag hade iaf tänkt komma ner och våldsgästa oavsett vad som hittas på för jag kommer käka upp mig sj'lv om jag ska sitta här på midsommar :P

2010-06-19 @ 18:47:31
URL: http://iidaring.blogg.se/
Postat av: Jenny

(Y)

2010-06-22 @ 16:45:17
URL: http://jjeennnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0