<3


Hade en jättefin kväll igår! Med mat, spel, skratt och en jättegod tårta som ja, den va mums! Umgås med vännerna var riktigt härligt de och man saknar såna kvällar liksom :)

Idag vaknade jag vid 11 och har precis ätit frukost och sen hoppas jag på att jag och bror ska ut och åka skoter! Mycket roligare med sällskap! Får se om någon av brorsbarnen ska med oxå! Verkade lite butter när jag träffade dom i morse :p Jack var så söt då han sa att skotern var smutsig, haha <3

Senare idag blir det hemfärd till Ösd för att förbereda sej på praktiken som känns en aning nervig! Tror det kommer att bli kul :) Men ändå! haha :)

Puss på er och ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0