Happyface :D


Har haft 1000-tals tankar ida. Om saker som har varit förut, om pojkar som tagit en puzzelbit och om beslut som jag kanske har fattar fel. Jag har inte gjort något som jag kan komma  på att jag ångrar för tillfället, bara en sak som jag ångrar att jag inte gjorde. Uscha..

Har iallafall njutit av solen efter att jag skjutsade flickorna till tåget imorse! Vart jättetomt när dom åkte, men dom förgyllde verkligen min vardag! Puss på dom! <3

Alldeles nyss kom jag iallafall tillbaka från stan. har varit och kollat på lägenheten och jag måste säga att jag är kär!! Helt underbar! Visserligen kommer min tv att förstöra hela "snyggheten" i lägenheten, men de får ja leva med :p Me like it! Måste även hitta ett tv-bord.. hmm ;p

Jag är såååå glad! Lördag flyttar jag! Yeah ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0