Praktik på ATG - Dag 7! (+moms)


Kom dit imorse och såg att dom andra var vid spilten. Gick och bytte om och när jag öppnade dörren så var de en tjej därinne, jag skrev rakt ut! haha xD Men ja, bytte iallafall om efter det och hon var tydligen arbetsprövande.. Efter det rensade vi tänderna på 2 stackars hästar och sen var det hältutredningar, röntgentagningar, sprutningar osv. Gillar verkligen stället! Och det var kul att träffa veterinär nr 2 idag; Johan Bromée! Något annorlunda än Lasse, men skoj ändå :)
Fick även lära mej idag hur man gjorde med blod av Inger! Riktigt skoj och jag lärde mej fort, även fast det inte blev 100% rätt!! Men man kan se väldigt mycket från blod, blodvärden och muskel värden. Wow, lix!


Efter "helg-städning" (pga att dom ska på kurs i stockholm tors-fre) så fick jag sluta vid 3-tiden pch började min färd mot "Hem-Hem". Färden gick rätt okey, tack vare nybränd cd och riskakor med ost-smak.
Väl hemma så har jag försökt att börja packa upp.. Men hur i helsicke ska alla grejer jag har haft i stugan få plats i ett litet rum här hemma, med alla grejer som jag redan hade här?? ;O Hur har jag tänkt???? ;o

Aja, nu väntar jag på att varmvattnet ska fixas och sen blir de dusch och efter de Greys :D Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0