Praktik på ATG - Dag3!


Min tredje dag på ATG har nu avslutats och det har varit ännu en bra dag! Missade ultraljud på hund och ett återbesök för ett varmblod, för dom hade varit där innan jag kom.. Men hann med en massa annat, t.ex. så har jag assisterat vid röntgen 2 gånger och kollat på hältutredningar, sprutningar, vaccineringar och sett raspning av tänder på tjuuuuriga nordisar! Händer en massa mer under dagarna också, men allt med ett glatt humör, skämt och skratt! Dixie var där även idag och hon är en massa söt :)


Ikväll blir de en lugn kväll pga av att magen är inte min vän. Vilket betyder att jag befarar att smärtan är tillbaka.. =/ Men det är iallafall Vampire Diaries ikväll och det är ett MÅSTE! :D

Puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0