Solen skiner - Utedag i snön :)


Att jag är vaken vid halv 9 på en lördag betyder att jag la mej väldigt tidigt igår eller att jag är bakis. Svaret är att jag sov innan klockan 22! Så grymt trött, mamma sa; "-Är det inte bättre att du går och lägger dej?" Och då insåg jag att jag typ sov på soffan, yeah^^
Så nu är man vaken tidigt! Pappa har redan knallat till jobbet och mamma sover.. Jag vill ut nu! Men vettefan vart vi skulle :p Men vill ut och mysa i snön som jag har längtat efter så mkt!

Ikväll blir det att ta med sej presenten till "typ Erikslund" och fira Josse :D Verkar vara en massa folk där eller de verkar som om många e bjudna iaf så man hoppas på att de blir skoj! Josse är iallafall en härlig människa så de borde inte vara några problem :)

Puss Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0