6/5-2010


hej :)
vaknade för drygt en timme sen och drog på ett till avsnitt av True Blood. börjar verkligen bli inne i det nu! Hela vampyrgrejen har helt enkelt gjort mej galen :p Om 44 minuter börjar Vampire Diaries och det är ännu bättre känns de som! :D Och i sommar kommer sista filmen med Edward, mummmis!
Aja, borde verkligen plugga som jag gör hela tiden!
Men hämtade hem balklänningen idag och sen drog jag och Sanna på stan och shoppade lite! Dyrt blev de på apoteket, billigt på gina och present på Åhlens! Kände mej så bra ändå då jag kom hem, så jag somnade som sagt i sängen efter middagen.. Hrmf!
Snöboll är rätt gott iallafall, men ät den med typ sked och inte endast med munnen som killen vid grannbordet gjorde, haha!

I want to go to the Hottie-land!



Vårforum 2010


Kommentarer
Postat av: kajsabajsa

jag handlade oxå billigt på gina igår, 29:_ plagget :):)

2010-05-07 @ 07:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0