Folk går så konstigt!


Alltså, solen sken och de verkade varmt ute, så jag gick ut och satte mej i parken. Fan va kallt de var :o Östersund är helt enkelt inte varmt.. Blåser så man tror att man ska frysa ihjäl så här på kvällskvisten :p

Men iallafall, de jag skulle komma fram till var att folk går så konstigt! För när man sitter här ute så går de förbi X antal personer och ja, jag kollar. Det var egentligen inte meningen att lägga märke till hur dom gick, men va fan. En av dom som gick förbi gick konstigt (jag kan inte säga hur, för då blir jag nog kallat något fult) och då kom jag att tänka på hon som gick framför mej idag då jag var på väg från stan.. Suck lix! ;o Hon gick oxå konsigt..
Men vem vet, jag kanske också gör det. Men det gör mej så förvånad att jag märker dessa saker då jag är 100% okoncentrerad på annat..

Och till sist: Inget Vampire Diaries ikväll för dum hockey.. Och jo, det är sexigare med W!

Puss :*


Kommentarer
Postat av: danne

Inte bara Jag som lagt märke till hur folk går alltså xD

2010-05-21 @ 12:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0