Gårdagen :)


Kvällen igår blev lyckad och jag har en massa stor-pip i öronen! Längst fram stog man... dövis! Lite rund under fötterna var man nog och på något sätt tycker jag att alkolås på mobilen skulle vara en förträfflig idé! Eller så borde den ha en funktion som inte skickade iväg "pinsamma" sms, haha! Men har utrett allt nu och ja, livet fortsätter nog att leka kan ja hoppas på!
Skolböckerna har fått vila, men när jag åter är i staden igen så ska vi försöka bli vänner. Med ett par hjärnceller färre....

Vuxenpoäng även; rensat kläder och skattedeklarerat! ;D

Snart blir de att åka till Råsjö och fixa oxfilé och njuuuuta!


Nämde jag att jag inte känner mej bakis? haha!








JAG VILL HA HONOM!
(elr i allafall affischen..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0