Långt ut i ingenstans..



"He ate my heart.. That boy is a monster!" - LadyGaga´s Monster



Sitter i stugan nu och har konstaterat att mitt internet inte har täckning här.. Det som troll använder i skogen.. Betyder det att jag är långt utanför skogen nu? ;o Skogen utanför skogen typ..
Pappas inter fungerar iallafall någorlunda, men man saknar ju bredbandet man har i stan. Saknar typ stan ändå.. Uscha, hur ska jag klara sommaren?

Sitter här iallafall nu och tänkte försöka med på samhälle. Men på något sätt så vet jag inte hur jag ska börja så då lockar blogg, facebook och till och med bilddagboken mer..
Igår var jag även oense med min familj och gick ut till mej klockan 22 och somnade innan 23. Hur kan de komma sej att man är så duktig att gå och lägga sen då man inte behöver kliva upp? :p

Nu åter till arbetet och jag tackar min Ipod för att jag får musik in i mitt huvud!

Även grattis till födelsedagsbarnen Simon och Jim idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0