<3

Ibland har man det egentligen för mysigt. Igår var en mysig kväll. Jag gillade den en hel del. Minus var den otroligt långa filmen som inte ens var bra. Vem gör en komedi som är 2,5 minuter lång? Rekommenderar inte Happy People. Undvik den och ni kommer att ha tjänat 2,5 timmar ;)
Har jobbat idag med och det gick bra, snabbt och bra! Jag har använt en matt-tvätt för första gången och sen har jag skurat golv också, inte min starka sida xD Sålt lite färg m.m. har jag också hunnit med! Roligt, roligt :)
Tog en promenad med Anna efter lunch/middag och nu ska jag fixa lite i lgh innan jag ska iväg och plocka upp Jenny för att åka till stallet och kvällsfodra. Längtar lite efter dom farliga och stora djuren. Sen ska vi ha lördagsmys och min önskefilm kommer att vara "Remember Me" :)

Puss <3

En kram är en fysisk handling.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0