Day 01 – Introduce yourself

Jag är 19 år och fortfarande ett barn. Men självklart samtidigt vuxen, eftersom jag i januari fyller 20 år. Får tilloch med gå på systemet då och sen är alla gränser överträdda.
Jag är rätt kort, typ 1.63. Men om jag ska vara ärlig så är jag bara 1.92,9. Den ni, inte riktigt 1.63. Men det är så lång jag säger att jag är. Och i mina klackar bli jag mycket länge. Klackar är en sak jag älskar att gå i, jag älskar att klä upp mej, gå på partyn, träffa nya människor och vara allmänt social.
Jag tycker om att sminka mej och fixa håret, samtidigt som jag tycker om att vara hel neutal och kanske ut och fiska, jaga eller vara ute i naturen.
Jag föddes i Östavall där min familj fortfarande bor. Mamma och pappa hemma i huset och mina bröder i varsitt hus med sambo + 2 barn var. Sötnosar kan man kalla dom!
Mer saker som jag gillar är att ha något att göra, att shoppa, att ha drivvis med skor, väskor, klänningar osv. Ni fattar? Jag är tjej uti fingertopparna ibland.
Jag har 2 jobb, ett som "sekreterare" och allt i allo och ett som en i personalen på Färghandeln. Jag bor i ett litet krypin i Ånge, men enligt mej är det en takvåning med stora och luftiga rum, där jag blandannat har ett kök, vardagsrum, walk in closet osv. Sanningen är att det är en etta på ca 20m2 med kokplattor.
Jag gillar att laga mat, men gör det grymt sällan eftersom jag skyller på att jag inte har något kök.
Jag hade en hobby, mina älskade hästar. Gick 3 år på gymnasie med inriktning häst. Men nu har jag lagt hästarna på hyllan och kikar på dom på avstånd eller klappar på dom lite snällt. Saker ändras fort och en litet olycka kan ändra mycket.
Favoritserier är Greys Anatomy, True Blood och Vampire Diaries. Har endast 1,2,4 & 6 som kanaler nu, därför hamnar tv-tittandet lite på sidan av. Men filmer kollas på med jämna mellanrum. Helst inte skräck, eftersom jag är en livrädd människa med livligaste fantasin och har superduperlätt att få mardrömmar.
Jag har underbara kompisar som jag vet alltid kommer att finnas där! Vissa saknar man för att dom är långt bort, medans andra finns nära en så man kan träffa dom och njuta av dom ännu mer.
Jag gillar inte högtider speciellt mycket. Julen tycker jag inte om, jag tror det ändras om man får familj. Nyår, midsommar osv gillar jag för det bjuder upp till fest.
Familj tänker jag skaffa mej i framtiden och jag vill ha tvillingar. Tror även att jag kan se mej själv i vit klänning med en het lång man bredvid mej. Men framtiden är långt fram!

Nu håller jag på att bränna fiskpinnarna, men nu vet ni lite om mej! :)

Puss

Kommentarer
Postat av: kajsabajsa

Vilken bra första dejt :)

2010-11-23 @ 14:14:39
Postat av: Sanna

Åh gulle, fin text! Blev lite lessen när jag läste om hästarna bara, "hade en hobby". Huvva ;'(

2010-11-23 @ 16:01:58
URL: http://sanna.klang.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0