Day 02 – Your first love

Det hände när jag var runt 5-6 år, kanske yngre eller äldre. Han, 5 år äldre, kompis med mina bröder. Blond, busig (många kallade honom värsta bråkstaken), men han var alltid snäll med mej.
Jag gjorde ingen hemlighet vad jag tyckte heller. Men jag var nog mest ett sött barn. Det jag minns mest är att han kom till mitt kalas när jag fyllde 6 (tror jag!?) och var med på mitt kalas. Av hans mamma hade jag fått ett kort på honom och av honom fick jag en studsboll. Jag var världens lyckligaste!

Han var min första kärlek. Liten och söt var jag, stor och tuff var han!

SNIPER!

(har ingenting med testen att göra, men han är en kärlek han med. Men relativt ny.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0