Day 06 – Your day

Min dag. Den 29 november 2010.

Klockan ringde halv 9. Jag satte mej nyvaket upp och var inte pigg alls, även fast jag sovit drygt 8 timmar och inte ens blivit störd under natten. Alltså hade grannarna varit tysta. Hade fotinpackning på fötterna så dom var mjuka som en babystjärt och är nog det fortfarande! Mysigt! :) Sminkade mej, fixade håret, åt frukost osv i oordning och utan engagemang.
Kom iväg till jobbet i tid och det lullade på. På lunchen gick jag hem, smällde i mej en billys med köttfärs på och vaniljefterrätt. Mums. Var duktig och diskade också. Det jag inte märkte var att jag fläckade ner mej, så resten av min jobbardag på färghandeln hade jag bruna fläckar efter disken på tröjan. Snyggt malin, oh ja!
Kom hem efter sex och kikade som alltid fb (lite beroende, ja..) och sen började jag laga mat. Men eftersom jag är en liten klump så är lägenheten nu rökfylld och det svider i ögonen. Och om det inte hade varit så förbannat kallt, så hade jag öppnat fönstrena, men nu vägrar jag! Totalvägrar. Så jag sitter här med svidande ögon och skriver detta.
Ikväll blir det pepparkakshusbygge med m :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0