Nash, vart är du?

Jag vet inte vad jag ska säga. Jag är bara så le, trött och ledsen. Egentligen borde jag vara förbannad, men dagen har fuckat mej totalt och jag vill inte mer. Har brutit en förbannad nagel, sagt fel ett antal gånger och tappat en färgburk. Lovar att det är mycket färg i en liten burk. Som pricken över I:et kommer det ett brev på posten. Där stog det jag inte ville höra. Vi ändrar inte vårat beslut. Nä, men tjena. Då kommer jag och hälsar på er! Bilderna dom har fått är hemska, riktigt hemska. Usch. Men ärret syns inte jätteväl, syns bra mycker mer IRL. Hatar dom, hatar dom, hatar dom. Av hela mitt jävla hjärta. Okey, en del tillhör någon annan. Men resten är hat till dessa jävlar! Måste än en gång ringa till dom och prata med dom, banka in lite vett i deras feta huvuden som endast innehåller fett. Hat, hat, hat. Jag orkar inte med dom, orkar inte ta denna diskussion igen och igen och igen. Jag orkar inte och jag vill inte, men jag måste. På torsdag. Har en hel dag på mej imorn att andas och bygga upp ett försvar. Mitt bästa drag vore att skicka Nash på dom. Utan honom skulle jag inte behöva snacka med dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0