Portello

Igår var en bra dag. Jobbade och hade jobb hela dagen, så det gick snabbt även om man är lite seg ibland. (Har jättemycket jobb idag med, men det här är en micropaus!) Åt mat hemma hos mami och papi och sen handlade jag och papi åt mamma och det var riktigt roligt! Hittade typ inget, men skoj var det iallafall :) Ketchup och tvättmedel till mej! (Vuxenpoäng?) Sen blev de hem, på med en massa tjocka vinterkläder och ut i kylan (!). En mysig promenad på 2 timmar och sen in i duschen för att värma upp dom frysna kroppsdelarna. Kvällen avslutades med pizza framför nästan ett helt avsnitt av Vampire Diaries. Anslutningen ville inte riktigt, så fick bara se 28 minuter :/ Surt, men sant!

Upp imorse, pigg (ne?) som tusan och nu är jag på jobb! Väntar på en sak och i väntan på den stoppar jag in mitt huvud bland siffror! :)

Njut! Puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0