Varför är det ingen som har förbjudit mardrömmar?

Jag har kämpat för mitt liv typ hela natten. Vaknade och var livrädd, tänkte att ni kommer dom och tar mej. Jävla skit alltså, vill inte ens tänka tanken på det där igen. Det var liksom inte "nu ska jag skjuta dej", utan jag måste ha gjort något illa, typ kämpat för något?
Skrämmande iallafall och någon borde förbjuda mardrömmar, ge dom till dom som förtjänar det och inte mej. Inte jag som blir livrädd av dom.. Men jag överlevde iallafall :) Men de e så läskigt att måsta somna om igen efter.. puh!

Helgen har iallafall varit riktigt rolig! Jag är skitglad att jag släpade ut min rumpa och gick ut iallafall :) Jag ser det som en förfest för kommande helg! Vi drack, spelade vårat otroligt roliga spel och sen ner till krogen, och ja! Dansade, beställde i baren, snackade osv :) Sen somnade vi hos jenny till en film innan lägenheten väntade klockan 6!

Igår blev det en promenad med anna, snackade 90% om vemdalen och gjorde en grov plan! Perfect! :) Sen film och den var rätt udda + att jag var nästintill död. Så grymt trött (a)

Well, nu ska jag ner och sätta i motorvärmaren och sen vidare till jobb!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Johnnymia

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-03-24 @ 16:05:06
URL: http://johnnymia.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0